پیام تبریک مدیرعامل بن رو به مناسبت "روز صنعت و معدن"

    مدیرعامل شرکت خودروساری بن رو، در پیامی دهم تیرماه مصادف با روز صنعت و معدن را به جامعه صنعت‌گران و فعالان عرصه تولید تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی شرکت بن رو، متن پیام تبریک دکتر احسان مقدم بدین شرح است:

    صنعتگران و تولیدگران همواره پرچمدار توسعه و سربلندی ایران اسلامی هستند؛ آنان که با همت خود چرخ‌های سنگین صنعت را می‌گردانند تا به معنای حقیقی کلمه، سرباز جبهه اقتصادی، مدال افتخارشان باشد.

    نمی شود از صنعت و صنعتگر سخن گفت اما صنعت خودرو به مثابه بخش کلیدی و مهم آن را نادیده انگاشت؛ امروز قامت صنعت به همت صنعت خودروسازی بلند است که تولید را معنای دیگر بخشیده و نقش غیرقابل انکاری در اشتغال مولد کشور دارد.

    شرکت بن رو به عنوان عضوی از گروه سایپا افتخار آن را دارد که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) ،سیاست های مدیرعامل محترم گروه و همت جهادی کارکنان، طی ماههای اخیر رکوردهای تاریخی و بیسابقه ای را در افزایش ظرفیت تولید ثبت کند که نمونه اخیر آن، تحقق رشد ۴۰ درصدی افزایش ظرفیت فصلی تولید است.

    ضمن تبریک نقش غرورآفرین گروه سایپا در شکوفایی صنعت کشور، روز ملی صنعت و معدن را به صنعت خودروسازی کشور و همکاران خودم در شرکت بن رو تبریک گفته و آرزومند رشد و بالندگی بیش از پیش صنعت ایران اسلامی هستم.

    احسان مقدم

    مدیرعامل

    سایر پیوندها :

    آدرس دفتر مرکزی:
    استان تهران ، کیلومتر 15 جاده قدیم کرج ، روبروی شرکت مگاموتور ، خیابان کرمانی ، شرکت بن رو
    تلفن: 9-66282588 (021)
    ایمیل: info@saipabonro.com
    14030101_0155699
    آدرس کارخانه :
    استان مرکزی ، شهرستان ساوه ، کیلومتر 7 جاده قدیم ساوه - سلفچگان ، شرکت بن رو
    تلفن: 3-42432601 (086)
    ایمیل: info@saipabonro.com

    کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بــن رو) می‌باشد. © 1402