photo_2024-05-20_09-52-02

    پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بن رو به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    انالله و اناالیه راجعون

    عروج ملکوتی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و شهید راه خدمت و جمعی از خدمتگزاران خدوم ملت را به محضر بقیة الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، عموم مردم شریف ایران و خانواده معزی تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

    شهید جمهور، خادم ملت و محبوب دل رهبری که درهمه مقاطع خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد و سرانجام به مقام رفیع شهادت و آرزویش نائل آمد.

    همچنین یاد و خاطره نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز آیت الله سیدمحمد آل هاشم، آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی و ولایتمدار، دکتر مالک رحمتی استاندار مردمی آذربایجان شرقی و دیگر همراهان شهید حادثه سقوط دلخراش و جانسوز هلیکوپتر را گرامی داشته و از خداوند متعال برای شهدای خدمت علو درجات و بازماندگان صبر مسئلت می کنیم.

    هر چند فقدان رئیس جمهور مردمی، ضایعه ای خسارت بار است اما رجاء واثق داریم وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب، پیوند مستحکم و عمیق میان امام و امت و تدبیر هوشمندانه ایشان که همچون لنگرگاهی مطمئن برای کشور در برابر تلاطمات است، نظام مقدس جمهوری اسلامی این بار نیز همانند گذشته با صلابت و سلامت از حوادث عبور می کند.

    احسان مقدم

    مدیرعامل بن‌رو

    سایر پیوندها :

    آدرس دفتر مرکزی:
    استان تهران ، کیلومتر 15 جاده قدیم کرج ، روبروی شرکت مگاموتور ، خیابان کرمانی ، شرکت بن رو
    تلفن: 9-66282588 (021)
    ایمیل: info@saipabonro.com
    14030101_0155699
    آدرس کارخانه :
    استان مرکزی ، شهرستان ساوه ، کیلومتر 7 جاده قدیم ساوه - سلفچگان ، شرکت بن رو
    تلفن: 3-42432601 (086)
    ایمیل: info@saipabonro.com

    کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بــن رو) می‌باشد. © 1402