اولین روز کاری در «بن رو»

    در اولین جلسه مدیرعامل با معاونان ، مدیران و بازدید از کارخانه «بـن رو» چه گذشت؟

    مدیرعامل شرکت خودروسازی «بن رو» گفت: به ابتنای افتخارآفرینی و کسب رکورد تاریخی سال گذشته و ظرفیت ذی قیمت و مسیر هموار و‌مدیریت جهادی، تحقق شعار سال و همانا جهش در تولید در این شرکت، شدنی است و به رکوردشکنی ها ادامه می دهیم.

    به گزارش روابط عمومی شرکت خودروسازی «بن رو»، احسان مقدم در اولین نشست معاونان و مدیران این شرکت در سال جاری که امروز (سه شنبه) برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امیرمومنان حضرت علی علیه السلام، گفت: تربیت یافتگان مکتب امیرالمومنین (ع)، همواره بی ادعا و در میدان عمل برای اعتلای ارزشهای اسلامی و خدمت به مردم جهاد می کنند.

    وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به «جهش تولید با مشارکت مردم»،با تبریک سال جدید، این مهم را راهبرد اساسی کشور توصیف کرد و خواستار تدوین و ارائه برنامه اجرایی دقیق و منطبق با اصول کارشناسی برای تحقق شعار سال با لحاظ ماموریت‌های شرکت «بن رو» شد.

    احسان مقدم بیان داشت: ما در شرکت «بن رو» و در ارتباط با شعار سال که خود را مخاطب آن می دانیم، موظفیم تا برای توسعه و کیفی سازی سبد محصول، برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم. ضمن این که در این فرایند ضرورت دارد نقش مشارکت مردمی از طریق تقویت مکانیزم های موجود، پررنگ تر شود.

    مدیرعامل شرکت خودروسازی «بن رو» با یادآوری ثبت رکورد تاریخی و جابجایی ظرفیت تولید محصول در پایان سال گذشته به میزان ۶۰ هزار دستگاه خودرو از بدو تاسیس درسال ۱۳۸۴ تاکنون، گفت: به ابتنای این ظرفیت ذی قیمت و مسیر هموار، تحقق شعار سال و همانا جهش در تولید در این شرکت دست یافتنی است.

    مقدم افزود: ضمن این که «بن رو» در سال «رشد تولید»، در صنعت خودروسازی کشور رکورد تاریخی ثبت و انتظار ایجاد کرده که مسئولیت ما در سال جهش تولید را مضاعف نموده است.

    وی تصریح کرد: جهش تولید بر مدار مردم، بر پایه اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، امکان تحقق دارد و کارکنان سختکوش «بن رو» در این شرکت این مهم را معنا کرده اند.

    مقدم ادامه داد: الویت ما در ارتباط با الزامات شعار سال، شناخت مسئله و چالش‌های تولید است چرا که به ابتنای فرهنگ جهادی در این شرکت، تردیدی نداریم که می توانیم به همه اهدافمان دست پیدا کنیم.

    مدیرعامل شرکت خودروسازی «بن رو» در ادامه با تاکید بر این که برنامه کاری سال جدید در این شرکت در چارچوب خط مشی و سیاست های تعیین شده مدیرعامل محترم گروه سایپا خواهد بود، خواستار توجه و حمایت بیش از پیش از شرکت های دانش بنیان شد.

    مقدم در پایان تاکید کرد: سرمایه اصلی «بن رو»، نیروی انسانی مجاهد، باانگیزه و افتخارآفرین است که برای صیانت همه جانبه از این سرمایه ارزشمند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

    شایان ذکر است دکتر مقدم مدیرعامل شرکت «بن رو» امروز سه شنبه در اولین روز کاری تولید، ضمن برگزاری اولین جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت با حضور در کارخانه در دو شیفت صبح و‌ عصر با کارکنان و کارگران از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

    سایر پیوندها :

    آدرس دفتر مرکزی:
    استان تهران ، کیلومتر 15 جاده قدیم کرج ، روبروی شرکت مگاموتور ، خیابان کرمانی ، شرکت بن رو
    تلفن: 9-66282588 (021)
    ایمیل: info@saipabonro.com
    14030101_0155699
    آدرس کارخانه :
    استان مرکزی ، شهرستان ساوه ، کیلومتر 7 جاده قدیم ساوه - سلفچگان ، شرکت بن رو
    تلفن: 3-42432601 (086)
    ایمیل: info@saipabonro.com

    کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بــن رو) می‌باشد. © 1402