با تولید ۶۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۲؛

    رکورد تولید شرکت بن رو از آغاز تأسیس تاکنون شکسته شد

    مدیرعامل شرکت خودروسازی بن رو از ثبت رکورد تاریخی در این شرکت خبر داد و گفت: مجموع تولیدات  سال جاری با ۶۰ هزار دستگاه خودرو منجر به شکستن رکورد تولید از بدو تأسیس این شرکت در سال ۱۳۸۴ تاکنون شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت خودروسازی بن رو، احسان مقدم گفت: در راستای تحقق شعار سال، با تلاش شبانه‌روزی همه عوامل، زنجیره ارزشمند تأمین و برنامه ریزی های انجام‌گرفته، به لطف خدا شاهد رشد ظرفیت تولید روزانه و هفتگی محصول بالاخص در فصل پایانی سال بودیم که منجر به تحقق هدف و ثبت رکورد تاریخی شد.

    وی تأکید کرد که افزایش ظرفیت تولید در ماه‌های پایانی سال، تأثیر مضاعف و مستقیمی بر تحقق رکورد تولید امسال داشت.

    به گفته مدیرعامل شرکت بن رو،  تولید محصول این شرکت در خودرو تجاری، امسال به تعداد ۶۰ هزار دستگاه نسبت به سال گذشته که حدود ۴۳ هزار دستگاه بوده رشد حدود ۴۰ درصد داشته که در مقایسه با سنوات پیشین نیز بافاصله زیاد، بیانگر رکورد بی‌سابقه در تاریخ این شرکت است.

    مقدم ضمن قدردانی از همه همکاران و عوامل تولید، ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه کارکنان سخت‌کوش و حمایت‌های گروه سایپا، سال‌ پیش رو، گام‌به‌گام برای کسب افتخارات بیشتر و مطلوب شرکت بن رو حرکت کنیم.

    مدیرعامل شرکت خودروسازی بن رو این موفقیت بزرگ را به همکاران خود تبریک گفت و اظهار داشت: قطع یقین این اتفاق مبارک، افتخارآمیز و  تاریخی، بدون برنامه‌ریزی، زمان‌بندی دقیق و حضور و عملکرد بسیار عالی و باانگیزه یکایک کارگران، کارکنان، مدیران و همه عوامل و حمایت‌های گروه سایپا ممکن نبود.

    گفتنی است شرکت بن‌رو در ماه گذشته نیز با تولید ۳۰۰ دستگاه خودرو‌ در یک‌ روز، رکورد تاریخی دیگری را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

    سایر پیوندها :

    آدرس دفتر مرکزی:
    استان تهران ، کیلومتر 15 جاده قدیم کرج ، روبروی شرکت مگاموتور ، خیابان کرمانی ، شرکت بن رو
    تلفن: 9-66282588 (021)
    ایمیل: info@saipabonro.com
    14030101_0155699
    آدرس کارخانه :
    استان مرکزی ، شهرستان ساوه ، کیلومتر 7 جاده قدیم ساوه - سلفچگان ، شرکت بن رو
    تلفن: 3-42432601 (086)
    ایمیل: info@saipabonro.com

    کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بــن رو) می‌باشد. © 1402