مدیرعامل شرکت بن رو در بازدید میدانی از کارخانه مطرح کرد:

    حول محور و اصول مدیریت جهادی در گروه سایپا حرکت می کنیم

    مدیرعامل شرکت بن رو، ارتقای کیفیت و تنوع محصول در گروه سایپا را نتیجه مدیریت جهادی خواند و گفت که به اتکای سرمایه انسانی مولد، به ارتقای بیشتر تولید در مجموعه تحت مدیریت اش امیدوار است.

    به گزارش روابط عمومی بن رو، احسان مقدم در نخستین روز کاری تصدی مدیرعاملی شرکت بن رو از بخش های مختلف خطوط تولید کارخانه در ساوه بازدید و با کارکنان دیدار کرد.

    وی در شورای مدیران با اشاره به شاخصه های مدیریت جهادی از منظر رهبر معظم انقلاب، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، اقدام جهادی عبور از موانع، بزرگ ندیدن موانع کوچک، فراموش نکردن آرمان ها به همراه شوق به انجام کار است که بمعنای حقیقی در دوران دفاع مقدس تجلی یافت.

    مدیرعامل شرکت بن رو سایپا، رویکرد مدیریت جهادی در این شرکت را نیاز ضروری و محوری خواند و افزود: کار جهادی معطوف به رشد تولید، یک رویکرد مدیریتی در شرایط ویژه اقتصادی امروز کشور است.

    مقدم دلیل پیشتازی و تعالی کنونی گروه خودروسازی سایپا در صنعت خودرو کشور ( ارتقای کیفیت و تنوع محصول) را مدیون مدیریت صحیح، انقلابی، جهادی و تکریم سرمایه انسانی دانست.

    مدیرعامل شرکت بن رو تاکید کرد که راه اندازی، نگهداری و توسعه زیر ساخت های تولیدی با رویکردهای ارتقاء کیفی محصول، نقش موثر و سازنده ای برای شرکت بن رو در تداوم  مسیر رو به پیشرفت خود دارد.

    احسان مقدم با اشاره به این که پویایی مجموعه و رشد فرایند تولید مستلزم بهره مندی از ظرفیت نیروی انسانی است، آموزش، توانمندسازی و توجه به رفاهیات کارکنان و تکریم خانواده پرسنل را امری ضروری خواند.

    وی در جمع بندی از بازدید میدانی خود از بخش های مختلف کارخانه خطاب به مدیران و کارکنان، بیان داشت: سرمایه گذاری در سالن رنگ برای توسعه توان تولیدی همراه با تغییرات مهندسی، اورهال کردن تجهیزات و بازچرخش آب در تصفیه خانه ها، حفظ شرایط تولید برق و توجه به انرژی و مصرف بهینه در فرآیندهای تولیدی،از جمله اقداماتی است که برای اجرای آن ها نیازمند برنامه ریزی های جدی هستیم.

    مدیرعامل شرکت بن رو، تامین اقلام مصرفی، فوریتی و شناسایی گلوگاه های تولیدی برای حفظ شرایط تولیدی را امری بسیار بااهمیت توصیف کرد و افزود: اجرای بهینه سیستم مدیریت کارخانه نیازمند نگاه متوازن به بهبود کیفیت محصول، افزایش تولید و نیروی انسانی است.

    مقدم در پایان ابراز امیدواری کرد که مسیر موفقیت های شرکت بن رو در تولید محصول در سطح گروه سایپا به همت جهادی کارکنان تداوم و ارتقاء یابد.

    سایر پیوندها :

    آدرس دفتر مرکزی:
    استان تهران ، کیلومتر 15 جاده قدیم کرج ، روبروی شرکت مگاموتور ، خیابان کرمانی ، شرکت بن رو
    تلفن: 9-66282588 (021)
    ایمیل: info@saipabonro.com
    14030101_0155699
    آدرس کارخانه :
    استان مرکزی ، شهرستان ساوه ، کیلومتر 7 جاده قدیم ساوه - سلفچگان ، شرکت بن رو
    تلفن: 3-42432601 (086)
    ایمیل: info@saipabonro.com

    کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بــن رو) می‌باشد. © 1402