احسان مقدم به مدیر عاملی شرکت بن رو سایپا منصوب شد .

    با حکم محمد علی تیموری مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا احسان مقدم به سمت مدیر عاملی شرکت خودرو سازی بنیان توسعه صنعت خودرو ( بن رو ) منصوب شد .

    به گزارش روابط عمومی شرکت بن رو ، احسان مقدم فارغ التحصیل رشته مدیریت از دانشگاه تهران است و پانزده سال سابقه حضور در صنعت ریلی ، ناوگان مترو و بخش های مختلف خودرو سازی کشور را در کارنامه دارد .

    سابقه مدیریت در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از جمله سوابق سکاندار جدید شرکت خودرو سازی بن رو است .

    حضور در رده های مدیریتی شرکت زامیاد ، سایپا پرس ، عضویت در هیات مدیره و قائم مقامی شرکت ایندامین سایپا ، مدیر عاملی و نایب رئیسی شرکت تجارت الکترونیک خودرو تابان تاخت هم از دیگر سوابق احسان مقدم به شمار می رود .

    شرکت خودرو سازی بن رو سایپا یکی از مجموعه های گروه خودروسازی سایپا است که با بهره گیری از دانش بومی و استفاده از توان متخصصان داخلی در کارخانه ای به وسعت 360 هزار مترمربع در شهر ساوه و با دارا بودن زیر ساخت و سالن های تولیدی کم نظیر در بدنه سازی ، رنگ و مونتاژ برخی محصولات سایپا را همچون وانت سایپا تولید میکند .

    گفتنی است بیش از این مهدی حسین نژاد مدیر عامل شرکت خودروسازی بن رو که پس از جایگزینی احسان مقدم با حکم مهندس تیموری به سمت مدیر عامل شرکت سایپا دیزل منصوب شد .

    آدرس دفتر مرکزی:
    استان تهران ، کیلومتر 15 جاده قدیم کرج ، روبروی شرکت مگاموتور ، خیابان کرمانی ، شرکت بن رو
    تلفن: 9-66282588 (021)
    ایمیل: info@saipabonro.com
    14030101_0155699
    آدرس کارخانه :
    استان مرکزی ، شهرستان ساوه ، کیلومتر 7 جاده قدیم ساوه - سلفچگان ، شرکت بن رو
    تلفن: 3-42432601 (086)
    ایمیل: info@saipabonro.com

    کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بــن رو) می‌باشد. © 1402