برگزاری مراسم سوگواری حسینی در شرکت بن رو

         به گزارش روابط عمومی شرکت بن رو ،دسته ی بزرگ عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام روز سه شنبه مورخ 1402/05/03 مصادف با هفتم محرم،با حضور مدیریت محترم عامل جناب آقای دکتر حسین نژاد و امام جمعه محترم شهرستان ساوه از ابتدای خیابان اداری به سمت سالن مونتاژ با نوحه سرایی مداحان اهل بیت و سخنرانی مدیریت محترم عامل و امام جمعه ی شهرستان ساوه در سالن مونتاژ برگزار گردید.

    در ابتدای مراسم پس از قرائت قرآن کریم امام جمعه محترم شهرستان ساوه دکتر رحیمی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  مطالبی را در فضیلت آن امام و یاران وفادار ایشان عنوان نمودند ایشان همچنین اظهار داشتند درس گرفتن از قیام عاشورا یعنی گفتار و رفتار عاشورائیان را در زندگی فردی و اجتماعی خود الگو قرار دهیم. ایشان بر همین اساس رعایت حقوق و احترام به والدین را یکی از درسهای بزرگ واقعه کربلا دانستند.

    در این مراسم دکتر حسین نژاد مدیرعامل شرکت بن­ رو ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و برشمردن درسهایی از عاشورا از جمله ولایت ­پذیری یاران امام حسین(ع) و جانسپاری آن امام و یارانش برای حفظ دین و معامله با خداوند اشاره کردند.

    همچنین مدیرعامل بن­ رو اظهار داشتند با تلاشهای بی شائبه ی پرسنل خدوم، این شرکت در مسیر بهبود و پیشرفت قرار گرفته  است.

    در ادامه ی این مراسم ذاکرین اهل بیت علیهم السلام به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پرداختند.

    آدرس دفتر مرکزی:
    استان تهران ، کیلومتر 15 جاده قدیم کرج ، روبروی شرکت مگاموتور ، خیابان کرمانی ، شرکت بن رو
    تلفن: 9-66282588 (021)
    ایمیل: info@saipabonro.com
    14030101_0155699
    آدرس کارخانه :
    استان مرکزی ، شهرستان ساوه ، کیلومتر 7 جاده قدیم ساوه - سلفچگان ، شرکت بن رو
    تلفن: 3-42432601 (086)
    ایمیل: info@saipabonro.com

    کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بــن رو) می‌باشد. © 1402